als ik mijn laptop deksel sluit dan valt die uit.. en dat is niet heel handig wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K
accordeonsimon
7 jaar geleden
Normaal zou die niet uit mogen vallen, maar alleen in slaapstand staan.

Antwoorden (2)

Als je naar het configuratiescherm gaat, en dan energiebeheer kiest, verschijnt er een venster. Linksboven staat een linkje "wat te doen bij het sluiten van de deksel" (of iets vergelijkbaars).

Als je deze hebt gekozen, zie je wat je kan doen bij verschillende opties bij het draaien op de accu of op netstroom. De onderste van de drie opties is de mogelijkheden van sluiten van de deksel. Standaard staat deze op dat de computer in slaapstand gaat. Als je hier kiest dat er niets moet gebeuren, kan je dit hier instellen.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit heb ik al gedaan alleen hij blijft afsluiten bij dicht doen
Thecis
7 jaar geleden
Heb je het ingesteld voor zowel bij aangesloten op netstroom als bij het draaien op de accu?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaah
Thecis
7 jaar geleden
Als het dan daadwerkelijk uitvallen is, dan zou de deksel sluiting kunnen maken. Als dat inderdaad zo is, kan het alleen verholpen kunnen worden door een reparatie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hmm dan ga ik daar maar achteraan. Bedankt!
Valt ie echt uit of sluit hij af ?
Indien het laatste kan je bij energie beheer instellen wat er moet gebeuren als je hem dicht klapt